Як отримати квитанцію після здійснення оплати?

Після успішної оплати будь-якої послуги клієнт має можливість переглянути, отримати або надіслати квитанцію на електронну пошту.

У разі якщо клієнт зареєстрований в особистому кабінеті, всі квитанції оплачених послуг за допомогою особистого кабінету будуть відображатися в розділі «Архів платежів».

У разі якщо Вам потрібна квитанція про оплачену послугу та ви її не отримали після оплати, Ви можете звернутися в нашу службу підтримки клієнтів, фахівці допоможуть вирішити питання.

Контакти служби підтримки клієнтів:

0 800 60 11 60
Безкоштовно з мобільного

+38 044 502 11 60
Для дзвінків із-за кордону

help@ipay.ua
Пишіть на e-mail

Графік роботи
Пн - Вс 9:00 - 21:00

Ця стаття була корисною?

Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами

Інші питання