
Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
Архів платежів
Архів платежів містить інформацію про успішні платежі, які здійснив зареєстрований користувач.
Для збереження інформації в архів платежів, користувач повинен здійснювати платежі попередньо авторизувавшись в особистий кабінет.
Записи в архіві платежів містять наступну інформацію:
- дату та час здійснення платежу;
- назву послуги, по якій здійснювалась оплата;
- суму оплати;
- деталі платежу (призначення, кількість нарахованих бонусів тощо);
- можливість отримати квитанцію (завантажити pdf-файл або надіслати квитанцію на електронну адресу).