Що таке автоплатіж?
- Що таке автоплатіж?
Автоплатіж — це зручна функція, яка дозволяє автоматизувати регулярні платежі на фіксовану суму. Після налаштування автоплатежу система самостійно здійснюватиме оплату у заданий день, без необхідності щоразу вводити дані картки чи повторно здійснювати платіж вручну.
- Як створити автоплатіж?
Здійсніть оплату послуги (мобільний, інтернет, телебачення або платіж за реквізитами) через Apple Pay або Google Pay.
Після успішної транзакції натисніть «Створити автоплатіж».
Вкажіть дату старту та періодичність списань (раз на тиждень, раз на місяць тощо).
Новий автоплатіж з’явиться в розділі «Автоплатежі» у вашому кабінеті.
- Для яких послуг доступний автоплатіж?
На даний момент автоплатіж можна налаштувати для наступних категорій, оплачених через Google Pay або Apple Pay:
поповнення мобільного телефону,
інтернет,
телебачення,
платежі за реквізитами (IBAN).
- Як дізнатися, чи був платіж успішним?
Після виконання автоплатежу вам буде надіслано квитанцію на електронну пошту.
Усі списання також можна переглянути в Архіві платежів в особистому кабінеті.
- Чи можна керувати автоплатежем після створення?
Так. Ви можете:
відключити автоплатіж у будь-який момент,
змінити періодичність або дату списання,
редагувати суму чи вибрати іншу картку.
- Якщо я вже маю шаблон — чи можу я підключити автоплатіж?
Так. Якщо у вас вже є шаблон (наприклад, інтернет), ви можете:
Зайти в розділ «Мої шаблони»,
Вибрати шаблон → Редагувати,
Увімкнути опцію «Автоплатіж»,
Налаштувати параметри автосписання.
Зверніть увагу:
Попередній механізм автоплатежів через Masterpass більше не використовується.
Тепер — тільки через Apple Pay та Google Pay.
Детальніше про оновлення кабінету:
Новий рівень зручності платежів — оновлення кабінету користувача на iPay.ua
Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
Інші питання
Про сервіс iPay.ua
Як здійснювати оплати
Особистий кабінет
Переказ з картки на картку
Перекази за реквізитами
Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які картки приймаються до оплати?
- Що таке код CVV2/CVС2?
- Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Як отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Оплачену послугу не отримано. Що робити?
- Не можу сплатити зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші на оплату послуги знялися двічі. Як це можливо, і де мої гроші?
- Які обмеження за розміром платежу?
- Не можу знайти компанію у каталозі. Як оплатити?
- Комунальні послуги: фільтри/регіони/міста
- Знімають гроші з картки. Куди звертатись? Фішинг.
- У якій валюті можна здійснювати платежі та перекази?
- Як змінити інтернет-ліміт на карті?
- Чому не відображається платіжний метод Apple Pay?
- Навіщо залишати номер телефону?
- Що робити, якщо не надходить код для проходження 3D Secure-перевірки?
- Як розпочати співпрацю з iPay.ua?