Оплата комунальних послуг на iPay.ua:

Знайдіть підприємство одержувача платежу в каталозі, відфільтрувати по категорії платежу

Показати весь список

Cлужба підтримки

Служба підтримки сервіcа iPay.ua завжди готова відповісти на Ваші питання. Якщо в ході роботи з сервісом у Вас виникли проблеми або Ви хочете внести пропозиції щодо поліпшення роботи сервісу - телефонуйте за номером гарячої лінії:

  • 0 800 60 11 60

    +38 (044) 502-50-76

  • Пн - Пт 8:00 – 22:00

    Сб - Нд 9:00 – 21:00

Питання та відповіді

1. Як довго може нараховуватися оплата за комунальні послуги?
Ми направляємо суму на загальний рахунок організації на наступний робочий день, зарахування на Ваш особовий рахунок залежить від бухгалтерії даної організації, як правило, від 3-5 робочих днів.

2. Я оплатив не свій рахунок. Що мені робити?
Зверніться з квитанцією в організацію, рахунок якої оплачувався, для того, щоб перенаправили гроші на Ваш рахунок. Також вони можуть повернути нам цю суму, а ми повернемо її Вам.

3. Не можу знайти потрібне підприємство на сайті. Як оплатити?
Якщо суб'єкт господарювання не має в списку, Ви можете оплатити рахунок за комунальні послуги за реквізитами.

4. Не відображаються дані по лічильникам.
Рахунки до оплати в електронному вигляді нам передає комунальне підприємство, ми відображаємо лише ту інформацію, яку отримали від організації.

5. Як я можу підтвердити свою оплату?
На Вашу електронну адресу при успішно проведений платіж прийде квитанція про оплату. Вона є підтвердженням платежу. При необхідності, сервіс iPay.ua також може надати паперову квитанцію з мокрою печаткою.

6. поповнив мобільний телефон, не прийшли гроші. Куди звертатися?
Ми перевіряємо Ваш платіж - якщо він успішний, то потрібно почекати 15-20 хвилин. У тих випадках, коли номер введений невірно клієнт може звернутися на гарячу лінію і оформити заявку на повернення грошей.

7. Що робити, якщо на пошту не спадає квитанція?
Перевірте папку "Спам" на своїй електронній пошті. Якщо лист відсутній - ми повторно надішлемо на пошту всі квитанції.

8. Чому не приходить код-підтвердження для здійснення операції?
Код-підтвердження приходить на той номер телефону, який закріплений за банківською картою. При відсутності коду зверніться в банк обслуговує Вашу карту для перевірки актуальності мобільного номера. До банківських картах рівня 2-d можна підключити послугу смс-повідомлень або потрібно звернутися оператору відділення банку для уточнення коду.

9. Як підключити послугу СМС-банкінгу і скільки це коштує?
Вартість і порядок підключення до послуги смс-банкінгу необхідно уточнювати за телефоном гарячої лінії Вашого банку.

10. Не можу знайти потрібну послугу на сайті. Як мені її оплатити?
Якщо немає послуги на сайті, можна оплатити за реквізитами.

Оплатить коммунальные: банк, почта или Интернет?

03.10.16Читать статью

Платежи по реквизитам. Как это работает?

03.10.16Читать статью

7 причин оплатить коммуналку через Интернет

03.10.16Читать статью