
Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
Ласкаво просимо в особистий кабінет iPay.ua
Особистий кабінет - це інструмент, створений для того, щоб Ви могли в режимі реального часу отримувати всю необхідну інформацію про платежі, яка суттєво мінімізує Ваші часові та трудові витрати. Завдяки Особистому кабінету Ви зможете:
- моментально оплачувати рахунки понад 500 компаній за допомогою платіжних карт Visa /Mastercard всіх банків світу.
- реєструвати платіжну карту і використовувати її надалі без введення даних, крім CVV2/CVC2 коду.
- отримувати квитанції на електронну, а також на домашню адресу.
- переглядати архів платежів.
- робити аналіз платежів.
Вся інформація про ваші дані, які зберігаються в особистому кабінеті, надійно захищена. Дані, якими Ви користуєтесь при оплаті товарів і послуг у Особистому кабінеті, передаються по безпечному шифрованому з'єднанню, і не можуть бути доступними нікому іншому.
Колектив компанії iPay.ua протягом тривалого часу працював над тим, щоб зробити роботу в Особистому кабінеті зручнішою і інтуїтивно зрозумілою. Всі ваші відгуки, прохання та пропозиції, пов'язані з роботою Особистого кабінету будуть розглянуті за адресою support@ipay.ua support@ipay.ua