Питання-відповідь - Як платити банківською картою

Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
ЯК ЗДІЙСНЮВАТИ ОПЛАТИ
- На сайті iPay.ua в цікавлячому Вас розділі (комунальні платежі, поповнення мобільного, оплата інтернету і т.д.) виберіть компанію, послуги якої ви хочете оплатити.
- Заповніть форму платежу (всі поля, необхідні для оплати) Натисніть «Сплатити».
- На наступній сторінці необхідно ввести карткові дані: 16-значний номер картки (на лицьовій стороні картки, термін її дії та СVV-код - три цифри на звороті карти).
- Натисніть «Продовжити»
- Після успішної оплати Вам запропонують роздрукувати квитанцію або отримати її на електронну пошту. Вона є підтвердженням Вашої оплати. Сума платежу буде перерахована на рахунок оплачуваного сервісу протягом 10 хвилин.
- У разі відмови у здійсненні платежу з боку банку Ви можете повторити цю операцію ще раз або уточнити причину відмови в call-центрі банку, який видав Вам платіжну карту.
Якщо Ви зареєструвалися перед проведенням платежу, він буде збережений в Особистому кабінеті в розділі «Архів платежів», також Ви зможете створити "Шаблон" для повторного платежу або створити «Автоматичний платіж». Детальніше в розділі «Особистий кабінет».