Питання-відповідь - Тарифи

Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
ПРО СЕРВІС IPAY.UA
На сервісі iPay.ua немає щомісячної абонентської плати. Оплата стягується з платника безпосередньо при здійсненні платежу у вигляді комісії. Комісія на нашому сервісі змінюється залежно, від:
- компанії послуги, якою ви оплачуєте;
- від типу картки, якою ви оплачуєте карткою (VISA, MasterCard);
і становить від 0 до 4% від суми оплати.