Питання-відповідь

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ


Оплата послуг


Для здійснення оплати Вам необхідно зайти в розділ «Мої платежі» і додати платіж.

Що таке «Мої платежі»?

Мої платежі - це місце, де відображаються всі рахунки і платежі компаній, які ви оплачуєте в поточному місяці. Для вашої зручності ми розділили «Мої платежі» на кілька основних категорій:

  • Оплата послуг мобільного зв'язку;
  • Оплата комунальних послуг;
  • Оплата послуг Інтетрнет;
  • Оплата послуг ТБ;
  • Оплата послуг телефонного зв'язку.

У цьому розділі ви можете додавати платежі, видаляти, редагувати, переглядати квитанції. У розділі «Мої платежі» відображаються:

  • Найменування компаній послуги, яких Вам необхідно оплатити.
  • Період, за який необхідно оплатити.
  • Найменування платежу - наприклад «Квартира мами»
  • Сума, яку Вам потрібно оплатити.
  • Дата виставлення рахунку.
  • Сума і дата оплати.
  • Дії, які Ви можете зробити з платежем (оплатити, змінити або видалити).
  • Квитанція.

Як створити платіж?

  1. У відповідному розділі натисніть «Додати платіж».
  2. Виберіть необхідну компанію.
  3. Введіть «Назва платежу».
  4. Залежно від вибору послуги Вам буде потрібно ввести дані (для поповнення мобільного - номер телефону, для Інтернету - номер договору, для комунального платежу - номер особового рахунку або платіжний код і т.д.).

Як відбувається оплата?

Щомісяця в розділі «Мої платежі» буде відображатися сума рахунку за комунальні послуги, Інтернет, телефонного зв'язку, ТБ. Так само в розділі будуть відображатися регулярні платежі, які ви здійснювали на адресу компаній мобільного зв'язку.

  • Необхідно авторизуватися в системі під своїм логіном і паролем.
  • У розділі «Мої платежі» вибрати компанію, послуги, якої ви хочете оплатити. Натиснути «Оплатити»./li>
  • Далі, на захищеній сторінці оплати необхідно ввести CVV2/CVC2 код обраної платіжної карти.
  • Обробка даних про платіж.
  • Повернення на сторінку завершення платежу з повідомленням клієнта про результат операції(успішна / неуспішна).
  • Дані про платіж моментально відображаються в особистому кабінеті. Документальним підтвердженням платежу є квитанція, яку ви можете переглядати, роздруковувати.