Питання-відповідь

ЧАСТІ ПИТАННЯ


Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?


При проведенні транзакції в системі, інформація про неї передається банку - емітенту картки. Банк або підтверджує, або не підтверджує трансакцію, в тому числі він може не підтвердити оплату через відсутність коштів на рахунку платника. Для клієнтів, які володіють картками з кредитними лініями, оплата може здійснюватися навіть при фізичній відсутності коштів на рахунку.

Тільки банк - емітент, який видав вам картку, може відкрити Вам кредитну лінію по картці та встановити її розмір, а також дати інформацію про залишок на картковому рахунку. Крім цього, тільки він може дати вам повну інформацію по проведених операціях і операціях, які отримали статус «Відмова».