Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
Коли ви оплачуєте в інтернеті, інформація передається банку, що видав вашу картку. Банк підтверджує чи відхиляє переказ. Зокрема, не підтвердити банк може через відсутність коштів на вашому рахунку. Якщо карта з дійсними кредитними лініями, оплата може пройти навіть при нульовому або від’ємному балансі на рахунку.
Тільки банк-емітент вповноважений відкрити вам кредитну лінію на карті та визначити її ліміти, надати інформацію про кількість грошей на рахунку, видати виписку про успішні транзакції й зі статусом «Відмова».
Якщо у вас не вистачає коштів на картці для здійснення платежу, спробуйте сплатити іншою карткою або скористайтеся послугою «Переказ з картки на картку», щоб поповнити потрібну.
Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами
Інші питання
Про сервіс iPay.ua
Як здійснювати оплати
Особистий кабінет
Переказ з картки на картку
Перекази за реквізитами
Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які картки приймаються до оплати?
- Що таке код CVV2/CVС2?
- Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Як отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Оплачену послугу не отримано. Що робити?
- Не можу сплатити зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші на оплату послуги знялися двічі. Як це можливо, і де мої гроші?
- Які обмеження за розміром платежу?
- Не можу знайти компанію у каталозі. Як оплатити?
- Комунальні послуги: фільтри/регіони/міста
- Знімають гроші з картки. Куди звертатись? Фішинг.
- У якій валюті можна здійснювати платежі та перекази?
- Як змінити інтернет-ліміт на карті?
- Чому не відображається платіжний метод Apple Pay?
- Навіщо залишати номер телефону?
- Що робити, якщо не надходить код для проходження 3D Secure-перевірки?
- Як розпочати співпрацю з iPay.ua?