Що якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?

Під час оплати онлайн в банк, який випустив вашу картку, надходить запит. Банк миттєво приймає рішення підтвердити чи відхилити переказ. Відхилення відбувається з різних причин, зокрема через відсутність коштів на картці. Для платіжних засобів з чинним кредитним лімітом списання грошей може відбутися навіть при нульовому чи від’ємному балансі.

Щоб відкрити кредитну лінію, отримати детальну виписку по транзакції чи дізнатися про стан рахунку, зверніться безпосередньо до банку-емітенту. Більшість запитів виконується автоматично через наявні мобільні застосунки.

У разі нестачі коштів на рахунку, скористайтеся іншою карткою або послугою «Переказ з картки на картку».

Ця стаття була корисною?

Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами

Інші питання