
Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
Сплачена послуга не отримана. Що робити?
У разі якщо гроші не надійшли на рахунок - настійно рекомендуємо зв'язатися з нашою технічною підтримкою для з'ясування обставин та причини недосконалого платежу. Також ви можете звернутися в банк для того, щоб дізнатися чи була здійснена оплата за цим рахунком чи ні.