
Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
Що таке « Верифікація карти»?
Верифікація карти необхідна в цілях безпеки , що б на сервісі не використовувалися крадені карти. Необхідно ввести суму операції . Це сума (близько 3 грн) , яка була тимчасово і автоматично заблокована на вашій картці. Вона буде розблокована і доступна до використання через декілька годин. Суму операції ви можете дізнатися з СМС повідомлення, яке автоматично прийшло до вас (якщо налаштована така послуга ), або, зателефонувавши в контакт- центр банку (номер телефону зазначений на зворотній стороні карті).