Питання-відповідь - Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?

Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
ЧАСТІ ПИТАННЯ
- Переконайтеся, що ваша банківська карта активна для оплати послуг в інтернеті. Активувати картку ви можете протягом пари хвилин - просто зверніться в колл -центр банку, в якому обслуговується - оператор в телефонному режимі активує карту.
- Переконайтеся, що допустимий баланс вашої карти для оплати в інтернеті не нижче необхідної замовленням суми. Для того, щоб підвищити ліміт своєї карти, зверніться в колл- центр свого банку, оператор в телефонному режимі збільшить баланс до необхідного по вашому розсуду.
- Переконайтеся, що баланс коштів на вашій карті достатній для оплати замовлення.