Які причини неуспішної оплати?

  • Недостатня кількість грошей на рахунку.
  • Закінчився термін дії платіжної картки.
  • Оплата заблокована банком-емітентом: на картці встановлено ліміт або заборона на розрахунки онлайн. 90% українських карток випускається з обмеженням на оплати через інтернет. Щоб зняти чи підвищити дійсні обмеження, зверніться до контакт-центру банка. Найчастіше номер вказано на звороті самої картки.
  • Ліміти можуть блокувати безпосередньо сам платіж, обмежувати разову та загальну добову суму оплати.
  • Транзакція заборонена платіжним шлюзом: ймовірно, у картки не працює перевірка CVV2.

Розв’язати проблему можливо так само, звернувшись до свого банку. Спеціаліст увімкне перевірку коду або скаже, які дії необхідно для цього виконати.

Ця стаття була корисною?

Не знайшли відповідь на потрібне вам питання?

Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами

Інші питання