Питання-відповідь - Які причини неуспішної оплати?

ЧАСТІ ПИТАННЯ

  • Недостатня кількість коштів на Вашій карті;
  • Термін дії картки закінчено;
  • Запит на оплату не дозволено платіжним шлюзом:

    Швидше за все у Вашої картки відключена перевірка CVV2 коду. Зверніться в свій банк. Вам допоможуть включити перевірку CVV2 коду. Телефон служби підтримки клієнтів зазвичай вказаний на самій карті із зворотного боку.

  • Транзакція не дозволене банком- емітентом:

    Дане повідомлення означає, що банк, що випустив карту, відмовив у проведенні оплати. Найчастіше це обумовлено блокуванням картки для розрахунків через інтернет і встановленими лімітами. 90 % карт в Україні випускається з установленим лімітом, що забороняє оплату через Інтернет. Для вирішення цього питання, зателефонуйте в свій банк. Телефон вказаний на самій карті. Зазвичай із зворотного боку. По телефону Вам допоможуть змінити ліміти, на потрібні Вам. Ліміти можуть обмежувати як сам факт оплати через інтернет, так і максимальну разову суму оплати і максимальну добову суму оплати. Тому дізнайтеся всі ліміти пов'язаних з платежами через інтернет і попросіть встановити такі, які Вам підходять.