Питання-відповідь - Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?

Про сервіс iPay.ua

Як здійснювати оплати

Особистий кабінет

Переказ з картки на картку

Часті питання
- Що таке « Верифікація карти»?
- Чи існує абонентська плата на сайті?
- Які саме картки приймаються до оплати?
- Що таке CVV2/CVС2 код?
- Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
- Які причини неуспішної оплати?
- Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?
- Сплачена послуга не отримана. Що робити?
- Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки, чому і що робити?
- Гроші для оплати послуги знялися двічі. Як це можливо і де мої гроші?
- Чи існують на сервісі обмеження за розміром платежу?
ЧАСТІ ПИТАННЯ
Оплатити послугу ви можете тільки один раз! Якщо гроші з вашого рахунку знялися двічі, то це помилка банку. У такому випадку гроші повернуться на ваш рахунок автоматично, так як замовлення вже оплачене і у оплати немає призначення.
В разі того, якщо гроші не повернулися на Вашу карту, обов'язково зверніться в службу підтримки банку, який випустив Вашу карту, а також у службу підтримки iPay.ua.