Переказ грошей з картки на картку будь-якого банку України


Відправник

Номер картки:

Дійсна до:

/

cvv Код

cума грн

Комісія 1% + 5 грн

Сума переказу на карти, випущені в Луганській і Донецькій областях, обмежена до 2500 грн за 1 переклад..

Одержувач

Номер картки:

Повідомити одержувача по: sms* або email

@
  • Ви можете здійснити переказ у гривні між картами Visa, MasterCard або Maestro будь-якого українського банку.
  • Комісія за переказ складає 1.0% + 5 гривень і списується з карти відправника переведення разом з сумою самого переказу.
  • Швидкість зарахування: у 95% випадків гроші зараховуються протягом 30 хвилин, у інших випадках – від 1 до 5 днів.

Обмеження:

  • 25000 грн – максимальна сума одного переказу;
  • 75000 грн – максимальна сума переказів по одній картці за день;
  • 150000 грн – максимальна сума переказів по одній картці за місяць;
  • 5 – максимальна кількість переказів по одній картці за день;
  • 10 – максимальна кількість усіх переказів по одній картці за місяць.

ІНСТРУКЦІЯ

Щоб скористатися цією послугою, необхідно:

  1. На сторінці сайту заповнити поля, необхідні для переказу:
    • Реквізити картки Відправника
      • номер картки;
      • термін дії картки;
      • CVC2/CVV2 код.
    • Номер картки одержувача
    • Номер телефону відправника
    • Суму переказу
    • Номер телефону та/або email одержувача (за бажанням).
  2. Ознайомитись із умовами надання Послуги Банком.
  3. Перевірити введені параметри і у разі, якщо вони вірні, натиснути кнопку «Виконати переказ».
  4. Пройти процедуру Аутентифікації з підтвердженням операції за однією з технологій:
    • за технологією 3DSecure (Verified by Visa/MasterCard Secure Code)

      Якщо картка Відправника підключена до 3DSecure в банку, що випустив картку, – для підтвердження операції буде запит на введення одноразового пароля, відправленого вам у вигляді SMS-повідомлення на номер мобільного телефону, який зареєстрований в банку, що випустив картку.
    • за технологією look-up

      Якщо Картка Відправника не підключена до технології 3DSecure і не було вказано телефон Відправника – для підтвердження операції буде запит на введення одноразового цифрового паролю, який буде вказано в деталях інформаційного запиту на суму 1 грн по картці Відправника. Ця операція не буде виконана, так як буде відразу відмінена.
      Якщо картка Відправника не підключена до послуги SMS-Банкінгу – Одноразовий пароль прийде від UniCredit в SMS-повідомленнях: перше повідомлення про операцію на суму 1 грн, друге повідомлення про відміну цієї операції.
      Якщо картка Відправника не підключена до послуги SMS-Банкінгу – одноразовий код ви можете дізнатись, звернувшись за деталями авторизації до Контакт-центру банку, що випустив картку Відправника. Клієнти UniCredit Bank можуть дізнатись це за телефоном 0-800-5000-20 або по короткому номеру 332 з мобільного телефону.
      При заданні параметрів переказу рекомендується вказати номер вашого мобільного телефону для реєстрації. В такому випадку всі наступні перекази протягом 3 діб з моменту реєстрації ви зможете проводити за технологією одноразового SMS-пароля.
    • за технологією Одноразового SMS-пароля

      Якщо картку Відправника не підключено до технології 3DSecure, але було введено телефон Відправника або ви успішно виконали переказ і вказали номер вашого мобільного телефону на даному сайті протягом попередніх 3 календарних днів - для підтвердження операції буде запит на введення Одноразового цифрового паролю, відправленого Вам у вигляді SMS-повідомлення від AlfaBank на вказаний вами номер мобільного телефону.
  5. Система перевірить всі ваші дані і виведе на екран інформацію про успішність або неуспішність здійснення операції через кілька секунд після натискання кнопки «Підтвердити операцію».
  6. У разі успішності операції термін доступності коштів на картці Отримувача визначається правилами банку, що випустив картку Отримувача.

FAQ

Часті питання і відповіді до них

Що таке 3DSecure?

3DSecure (Verified by Visa/MasterCard Secure Code)   спосіб підвищення безпеки операцій з використанням карт в мережі Інтернет. У більшості банків це підтвердження операції з карті шляхом вводу одноразового SMS-пароля.

Як дізнатися точний розмір комісії за переказ?

Розмір комісії розраховується і показується на екрані автоматично після того, як введені дані карт Відправника і Одержувача, а також сума переказу. Ви завжди будете точно знати вартість переказу до того, як його відправити, запам’ятовувати тарифи не потрбіно.

Чому не проходить переказ?

Найбільш часті причини відмови в переказі:

  • на картці Відправника недостатньо коштів для переказу;
  • для такого виду карт Відправника та/або Одержувача переказ заборонено;
  • картка Відправника або картка Одержувача випущені не в українських гривнях;
  • використані види карток, якою перекази заборонені;
  • перевищено ліміт переказу;
  • у переказі відмовив банк, що випустив карту Відправника або карту Одержувача;
  • невірно введені параметри картки Відправника або Одержувача, наприклад, невірний номер картки, термін дії, або CVC2/CVV2-код;
  • банк може відмовити в переказі без пояснення причин.

Переказ був успішним, але гроші до дотепер не дійшли до одержувача, чому?

Термін зарахування переказу може скласти кілька днів

Факт зарахування переказу необхідно перевіряти за картці Одержувача (за виписки). У разі, якщо кошти не зараховуються понад очікуваних термінів, ви можете звернутися в нашу службу підтримки та задати питання або подати претензію для проведення розслідування переказу. У претензії необхідно вказати параметри переказу: дата, час, сума, номер картки (перші 6 і останні 4 цифри картки) Відправника і Одержувача.

Я помилився номером картки Одержувача що робити?

Випадково помилитися у номері картки Одержувача досить складно — система перевіряє номери карток певним алгоритмом, і, як правило, при помилку в одній чи кількох цифрах номера картки ви відразу отримаєте повідомлення про те, що такий номер карти просто не існує. У у разі якщо ж помилково був введений реальний номер картки, і переказ був успішно відправлений (ви отримали повідомлення про успішність переказу) — внести які-небудь зміни в переказ або його відкликати, на жаль, неможливо.

Я передумав, можна чи відкликати переказ?

Відкликати успішно відправлений переказ неможливо.

© 2015. Сервіс забезпечує ipay.ua

За всіма додатковими питаннями звертайтеся у службу підтримки компанії iPay.ua по телефону 0 800 60 11 60, +38 044 502 11 60 або по електронній пошті: help@ipay.ua.