Переказ коштів з карти на карту Visa/MasterCard

Переказ можливий тільки для карток українських банків у гривні. Розмір комісії - 5 грн + 1% від суми переказу. Комісія за переказ стягується з відправника переказу. Термін зарахування залежить від правил роботи того банку, на картку якого зараховуються кошти. У більшості випадків, кошти зараховуються протягом декількох хвилин.

Обмеження:

25000 грн - максимальна сума одного переказу;

75000 грн - максимальна сума переказів по одній картці за день;

150000 грн - максимальна сума всіх переказів по одній картці за місяць;

25 - максимальна кількість переказів по одній картці за день;

100 - максимальна кількість переказів по одній картці за місяць.

КАРТА ВІДПРАВНИКА

XXXX

Комісія 1% + 5 грн
 

КАРТА ОДЕРЖУВАЧА

FAQ

Часті питання і відповіді до них

Як дізнатися точний розмір комісії за переказ?

Розмір комісії розраховується і відображається на екрані автоматично, після того, як введені дані карток відправника і одержувача і сума переказу. Ви завжди будете точно знати вартість переказу до того, як його відправити, запам’ятовувати тарифи не потрібно.

Що таке 3DSecure?

3DSecure (Verified by Visa / MasterCard Secure Code) - спосіб підвищення безпеки операцій з використанням карток у мережі Інтернет. У більшості банків це підтвердження операції по картці шляхом введення одноразового SMS-пароля.

Чому переказ не проходить?

Найбільш часті причини відмови в переказі:

  • на карті відправника недостатньо коштів для переказу;
  • для такого виду карток відправника та / або одержувача переказ заборонено;
  • картка відправника або картка одержувача випущені не в українських гривнях;
  • використані види карток, для яких перекази заборонені;
  • перевищені ліміти на перекaз;
  • у переказі відмовив банк, що випустив картку відправника або картку одержувача
  • невірно введені параметри картки відправника або одержувача, наприклад, номер картки, CVC2 / CVV2-код, або закінчився строк дії картки;
  • банк може відмовити в переказі без пояснення причин.

Переказ був успішним, але кошти до цих пір не прийшли до одержувача. Чому?

Термін зарахування переказу може скласти кілька днів.

Факт зарахування переказу необхідно перевіряти за карткою отримувача (по виписці). У разі, якщо кошти не зараховуються в очікувані терміни, ви можете звернутися до нашої служби підтримки, задати питання або подати претензію для проведення розслідування по переказах. У претензії необхідно вказати параметри переказу - дата, час, сума, номер картки (перші 6 та останні 4 цифри номера картки) відправника і одержувача.

Я помилився номером картки одержувача - що робити?

Випадково помилитися у номері картки одержувача досить складно - система перевіряє номери карток за певним алгоритмом, і, як правило, при помилці в одній або декількох цифрах номера картки, ви відразу ж отримаєте повідомлення про те, що такий номер картки просто НЕ існує. У разі, якщо помилково був введений реальний номер картки, і переказ був успішно відправлений (ви отримали повідомлення про успішність переказу) - внести які-небудь зміни в переказ або його відкликати, на жаль, неможливо.

Я передумав, чи можна відкликати переказ?

Відкликати успішно відправлений переказ неможливо.

 

Інтернет-банкінг Star24

Отримайте більше можливостей, користуючись інтернет-банкінгом Star24 від Укрсиббанку:

  • Відкриття депозитів і накопичувальних рахунків.
  • Зміна лімітів на операції з картками.
  • Замовлення додаткових платіжних карток.
  • Платежі за комунальні послуги, мобільний зв’язок, послуги провайдерів інтернету, телефонії, кабельного і супутникового ТБ, поповнення акаунтів онлайн ігор і соціальних мереж.
  • Перекази коштів між власними рахунками або на користь фізичних та юридичних осіб в межах України.
  • Поповнення депозитів та погашення кредитів.
  • Регулярні платежі.
  • Швидкі перекази «За мить» по Україні.
  • Виписки по рахунках за останній рік.
  • Підключення послуги StarSMS .

Підключитися просто - користуватися вигідно!
Отримати більше інформації можна зателефонувавши в Контакт-центр Укрсиббанку по телефону 729 (безкоштовно з мобільного) або за посиланням.

© 2017. Сервіс забезпечує iPay.ua

По всіх додаткових запитаннях можете звертатися у службу підтримки компанії iPay.ua
за телефонами: 0 800 60 11 60 , +38 044 502 11 60 або по електронній пошті: