HomeNet (сплатити рахунок)

Введення даних платника Введення даних картки Підтвердження платежу
1/3
Введення даних платника Далі: Введення даних картки
Введення даних платника
Надавач послуги
HomeNet
(067)408-18-58

Успішних оплат

221 742

Остання оплата: 2 хвилини тому

Рейтинг послуги
4.80

Оцінили 1 287 користувачів

Національний оператор швидкісного інтернету та цифрового телебачення. Сплачуйте послуги в декілька кліків за допомогою карток MasterCard, Visa, ПРОСТІР або сервісів Google pay, Apple pay.

HomeNet представлений у понад 700 міст та сіл України. У кожному пункті є постійна підтримка абонентів. Завдяки оптичній мережі є тарифи до 1 Гбіт/с. Соціальні програми та можливість підключення на виплату роблять провайдер доступному кожному українцю.

Як оплатити інтернет Хоум нет через iPay.ua?

Вам знадобиться декілька хвилин часу, наявність банківської картки і знання даних облікового запису провайдера. Весь процес триватиме кілька хвилин і вміститься у 3 кроки:

  1. Введіть дані платника: номер рахунку HomeNet, ПІБ та суму.
  2. Наберіть 16 цифр картки, строк дії та код CVV або авторизуйтеся на сайті iPay.ua.
  3. Виконайте підтвердження.

Гроші надійдуть практично відразу – протягом 1 дня. Для впевненості є можливість видрукувати квитанцію чи відправити її собі на email.

Яка комісія при оплаті?

Щоб оплатити карткою, переконайтеся у достатньому обсязі коштів з урахуванням додаткових стягнень. Для платежів на користь HomeNet комісія становить 2,5%.

На iPay.ua всі платежі абсолютно прозорі. Розмір комісії не потрібно розраховувати самостійно. При оплаті ви вказуєте тільки суму, яку хочете переказати на рахунок провайдера. Вже при фінальному підтвердженні вам висвітиться число, яке включає всі нарахування.

Що робити, якщо оплата не пройшла?

Це може статися з різних причин. Для початку перевірте наступні пункти:

  • Картка активна для операцій в інтернеті, а сума не перевищує встановлений ліміт. Змінити ситуацію легко за допомогою клієнт-сервісу банка-емітента. Користуючись підказками оператора, активуйте чи підвищить ліміт.
  • На вашому рахунку достатньо коштів для оплати.
  • Термін дії картки не закінчився.

Також можна звернутися у службу підтримки iPay.ua. Спеціалісти зорієнтують, на якому саме етапі виникла затримка і допоможуть з її вирішенням.

Помилка може трапитися і на стороні отримувача. В такому разі необхідно зателефонувати на гарячу лінію Хоум нет.

Контакти провайдера.

Одна із головних переваг оператора – цілодобова підтримка 365 днів у році для розв’язання технічних проблем:

  • 093-170-07-00;
  • 067-408-18-58;
  • support@homenet.ua.

Абонентська лінія працює щоденно з 8:00 до 22:00. Вам допоможуть з’ясувати питання щодо зарахування коштів, обрати найвигідніший тарифний план чи змінити його за необхідності:

  • 095-270-07-00;
  • 067-408-18-58 – на цьому номері є вайбер;
  • ao@homenet.ua

Який би тариф ви не обрали, сплатити його можна швидко та зручно на сайті iPay.ua.