Готелям


Ваша мета - зростання бізнесу за рахунок збільшення потоку гостей і, відповідно, прибутку? Тоді невід'ємною складовою Вашої стратегії розвитку має бути впровадження системи прийому платежів онлайн!

Гість, оцінивши готель по сайту, найчастіше вже готовий стати його клієнтом і внести передоплату за бронювання номера. Єдина перешкода до його мети - відсутність можливості оплати на сайті готелю за допомогою банківських карток.

За даними HOTREC (Асоціації готелів, ресторанів і кафе Євросоюзу), в ТОП-30 факторів, що впливають на вибір готелю гостем, поряд з такими повсякденними вимогами, як наявність в номері ванни/туалета, телевізора, а також сніданку, номерів для некурящих тощо, входить можливість оплати платіжними картками - 15-е місце (47 балів з 60).

Щорічно потік іноземних туристів в Україну зростає, і в будь-якому випадку подібні системи прийому платежів повинні бути обов'язковою складовою маркетингової стратегії кожного готелю. Слід не забувати і про вітчизняних споживачів, які формують більшу частину клієнтської бази кожного готелю. Для них розрахунок карткою також стає справою буденною: за даними НБУ, кількість активних платіжних карток в Україні на 1 липня 2011 року становила 32.065 млн одиниць, а безготівковий розрахунок протягом минулого року «виріс» на 176,86%. При цьому статистика не враховує платежів іноземними картами. 

Навіщо готелю система онлайн-платежів?

По-перше, щоб підтвердити бронювання реальною оплатою. 

По-друге, система онлайн-платежів дозволяє убезпечити готель: у разі відмови від бронювання готель має можливість компенсувати збиток, утримавши штраф. 

Перевага iPay.ua - це єдиний сервіс в Україні, який має інструмент для авторизації (блокування) коштів на платіжних картках Visa та MasterCard. Блокування коштів можна використовувати в тому випадку, якщо гість не впевнений, що його візит відбудеться. Так, якщо гість прийме остаточне рішення про скасування заїзду, можна застосувати списання коштів.

По-третє, підключивши сервіс оплати до власної системи бронювання на сайті (багато готелів використовують подібні сервіси посередників), Ви запропонуєте клієнтам більш конкурентоспроможні ціни. 

По-четверте, Ви отримуєте можливість відслідковувати оплати, незалежно від банківських днів і операційного часу.

По-п'яте, це можливість залучити нових клієнтів, які раніше не віддавали перевагу Вашому готелю тільки через відсутність онлайн-оплати.

Як працює сервіс онлайн-платежів iPay.ua?

Існує два способи роботи з сервісом iPay.ua: «Автоматизований» і «За участю менеджера».

Якщо Ваша власна система бронювання на сайті готелю дозволяє в режимі реального часу визначити наявність вільних номерів, Ви можете використовувати «Автоматизований» спосіб: оплата через інтернет можлива без Вашої участі відразу ж після вибору номера клієнтом.

  • Гість вибирає дату заїзду, категорію номера, вводить додаткову інформацію про себе, як спосіб оплати вибирає спосіб «Сплатити банківською карткою Visa або MasterCard» і підтверджує платіж.
  • Вводить карткові дані на спеціальній захищеній сторінці iPay.ua і підтверджує оплату броні. Готель отримує платіж у гривнях на свій розрахунковий рахунок.

Якщо ж Ваша система бронювання не дозволяє в режимі реального часу визначити наявність вільних номерів, у Вас є можливість працювати через форму виставлення рахунків - спосіб «З участю менеджера»:

  • Гість в телефонному режимі або по e-mail уточнює в менеджера готелю наявність вільних номерів, повідомляє дату заїзду, підтверджує готовність внести передоплату/оплату карткою Visa або MasterCard.
  • Менеджер готелю в «Особистому кабінеті» iPay.ua формує рахунок і відправляє гостю по e-mail посилання на сторінку оплати рахунку.
  • Гість, перейшовши за посиланням, потрапляє на спеціальну захищену сторінку оплати, де вводить карткові дані і підтверджує платіж.
  • Менеджер готелю підтверджує гостю бронювання.
  • Платіж надходить на розрахунковий рахунок готелю.

подарувати добро