Оплатити за КП "Полтававодоканал"

Сплатити послуги КП "Полтававодоканал" онлайн за допомогою банківської карти Visa, MasterCard або ПРОСТІР.

Введення даних платника Введення даних платежу Введення даних картки Підтвердження платежу
1/4
Введення даних платника Далі: Введення даних платежу
Введення даних платника

Рейтинг послуги

4.80

Оцінили 96 користувачів

Надавач послуги

Комунальне підприємство «Полтававодоканал», засноване ще в 1900 році, – це комплекс інженерних будівель, які забезпечують безперебійне водопостачання населення, побутових, господарських підприємств міста Полтава та п’яти населених пунктів Полтавщини. Також компанія займається водовідведенням і очисткою господарських та виробничих стоків.

На відміну від інших міст України, жителі Полтави можуть пити воду з артезіанського джерела, що знаходиться на глибині 400-800 м. Потужна водопровідна мережа здатна збільшити споживання водою населення лише однієї Полтави у декілька разів.

Однак, щоб підприємство й надалі продовжувати надавати місту і селам якісну питну воду, споживачам потрібно вчасно розраховуватися зо отримані послуги. Саме вчасна оплата на сьогодні є гарантією нормального функціонування «Полтававодоканала» і забезпечення жителів питною водою. Оплатити комунальні послуги швидше всього через сервіс онлайн-платежів, такий як iPay.ua. Щоб оплатити послуги, необхідні банківська картка і доступ до Інтернету.

Як оплатити послуги «Полтававодоканала»?

Для успішного зарахування коштів використовуйте лише безпечний сервіс прийому платежів. З iPay.ua всі транзакції проходять дистанційно, без необхідності відвідувати банківські відділення та стояти в чергах. Для оплати знадобиться:

  • вказати свій абонентський номер у категорії «Платежі», підменю «Комунальні платежі» (слід ввести назву організації вручну або через пошук її логотипу);
  • заповнити дані банківської картки (номер, строк дії та тризначний код), за допомогою якої плануєте оплачувати воду;
  • підтвердити платіж і оплатити.

Які можливості у особистого кабінету «Полтававодоканал»?

Щоб увійти до свого особистого кабінету, користувачеві знадобиться ввести реєстраційні дані (електронну пошту і пароль) та підтвердити авторизацію за допомогою номеру мобільного телефону.

Особистий кабінет допомагає абоненту здійснювати такі операції:

  • перевіряти особовий рахунок (відстежувати показники лічильників, стан заборгованості або наявність переплати);
  • фіксувати показники лічильників;
  • дізнатися точну суму до оплати;
  • отримувати консультацію з експлуатації вимірювальних пристроїв або з інших питань.
  • викликати майстра для усунення технічних негараздів.

Як передати показники лічильника?

Періодична повірка засобів обліку води проводиться впродовж одного місяця. Показники лічильників абоненти можуть зняти самостійно за телефоном автовідповідача компанії або запросити контролера додому.

Які у «Полтававодоканал» тарифи?

З 5 лютого 2020 р. діють нові тарифи на послуги централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення для населення приватного сектору, споживачів багатоквартирних будівель. Так, для населення встановлені тарифи у розмірі – 13,4 грн на централізоване водопостачання і 13,4 грн на централізоване водовідведення. Для суб'єкта господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення – 5,5 грн на централізоване водовідведення.

Телефон «Полтававодоканала» (контакти)

Телефон гарячої лінії: 0 (532) 61-28-21. Диспетчер по аварійнвідновлювальнимо- роботам: 0(532) 56-96-00. Автовідповідач (для передачі показників лічильників): 0(532) 60-91-65. Також абоненти можуть зв’язатися з приймальнею підприємства, заповнивши онлайн-форму зворотного зв’язку на сайті.