Бронювання авіаквитків

Як часто змінюється інформація про перельоти на сайті? Які авіаквитки можна купити на сайті?
Яка вартість послуг за бронювання, обмін або повернення квитка? Чи можу я переоформити квиток на іншого пасажира?
Чи можу я обміняти авіаквиток (дати, маршрут)? Чи можу я скасувати замовлення після покупки квитка? Чи повернуть мені гроші?
Скільки часу займає виписка електронного авіаквитка? Що мені робити, якщо я вказав помилкову дату або час вильоту?
Я не отримав лист-підтвердження замовлення. Що мені робити?  

Як часто змінюється інформація про перельоти на сайті?

При пошуку авіаквитка інформація про тарифи, розклад рейсів і наявності місць береться безпосередньо з власних систем бронювання авіакомпаній. Таким чином, при пошуку ви отримуєте інформацію актуальну безпосередньо на момент вашого запиту, коли б він не проводився.

Які авіаквитки можна купити на сайті?

На сайті можна придбати авіаквитки на міжнародні перельоти більш ніж 800 авіакомпаній в усі країни світу. Оформляються ТІЛЬКИ ЕЛЕКТРОННІ авіаквитки.

Яка вартість послуг за бронювання, обмін або повернення квитка?

Компанія Anywayanyday, яка надає можливість покупки авіаквитків на сайті iPay.ua, має право стягувати з користувача додаткові сервісні збори - за послуги агентства з бронювання і оформлення електронних квитків, а також за повернення і обмін раніше оформленого квитка. Наявність і розмір даних зборів залежить від умов , що надаються перевізником.
 
Сервісний збір за оформлення авіаквитків включається у вартість замовлення і не підлягає поверненню у разі повернення квитка. У разі вимушеного повернення (скасування рейсу, хвороба або смерть пасажира) сервісний збір за повернення квитка не стягується. Розмір сервісного збору залежить від вартості авіаквитка. Його точну суму ви бачите на останній сторінці оформлення замовлення.

Чи можу я переоформити квиток на іншого пасажира?

Заміна імені або прізвища в завершеному бронюванні є неприпустимою операцією за правилами авіакомпаній. Це спричиняє втрату всієї суми, внесеної за авіаквиток, оскільки в таких випадках ми повинні скасувати вже готове замовлення і оформити новий квиток. Всі пов'язані з цими операціями витрати здійснюються за рахунок покупця. У ці витрати будуть включені адміністративні збори, утримання авіакомпаній і вартість послуг за переоформлення квитка.

Чи можу я обміняти авіаквиток (дати, маршрут)?

Ви можете поміняти дати поїздки або маршрут, якщо це дозволяють правила обраного вами тарифу. Майте на увазі, що в ряді випадків, особливо коли мова йде про пільгові тарифи або знижки, авіакомпанії не приймають ніяких змін або погоджуються призвести ці зміни за додаткову плату. Окрім штрафу, що стягується авіакомпанією за внесені зміни, додатковий збір стягується і нашою компанією. У разі якщо авіакомпанія дозволяє по вашому квитку робити зміни, а в наявності є вільні місця на нові дати \ маршрут, то ви зможете здійснити доплату за обмін авіаквитка. Також у разі необхідності ви можете зробити обмін авіаквитків безпосередньо в представництві авіакомпанії.

Чи можу я скасувати замовлення після покупки квитка? Чи повернуть мені гроші?

Замовлення квитка є остаточним після оплати. Ми не можемо відмінити бронювання, так як оформляємо квитки в автоматичному режимі негайно після надходження оплати з кредитної картки. 
 
Якщо з якихось причин ви не можете відправитися в поїздку, вам доведеться подавати запит про повернення авіаквитка через нашу Клієнтську службу. При скасуванні сплаченого квитка повернення грошей проводиться згідно з правилами авіакомпанії і тарифу авіаквитка. При цьому утримується збір за послуги повернення. Найдешевші тарифи, відомі як пільгові тарифи або тарифи з обмеженнями, не допускати повернення вартості квитка.

Скільки часу займає виписка електронного авіаквитка?

Після того, як ви заповнили всі дані і натиснули «Купити» на сторінці оформлення замовлення, система автоматично оформляє авіаквитки. Весь процес в середньому займає 15-20 секунд. Після цього замовлення переходить у статус «оформлена». Іноді для оформлення авіаквитків потрібно кілька годин, в цьому випадку ваше замовлення буде перебувати в статусі «ОФОРМЛЯЄТЬСЯ» до моменту виписки квитків.

Що мені робити, якщо я вказав помилкову дату або час вильоту?

Дуже важливо не помилятися при вказівці дати, часу вильоту, імен пасажирів при оформленні замовлення, оскільки квитки виписуються автоматично. 
 
Якщо ви вказали помилкові дані, ми радимо негайно направити нам повідомлення про це через відділ Клієнтською Служби, щоб ми могли зв'язатися з авіакомпанією і до мінімуму знизити Ваші витрати на можливе скасування.

Однак у більшості випадків авіакомпанії при будь-яких змінах знімають штраф згідно з правилами застосування тарифу або зовсім забороняють проводити зміни. Особливо це стосується дешевих квитків. Якщо обмін авіаквитка за правилами тарифу зробити неможливо, то грошові кошти не повертаються. Тому просимо вас бути дуже уважними при внесенні даних.

Я не отримав лист-підтвердження замовлення. Що мені робити?

Якщо ви не отримали підтвердження електронною поштою протягом 2 годин, можливо, ваш поштовий ящик переповнений або поштовий фільтр не пропускає листи з AnyWayAnyDay. Зв'яжіться з нашою службою підтримки.