Відтепер мешканцям Львова стало ще зручніше подавати покази лічильників та оплачувати рахунки «Львівводоканалу».

З 24 квітня клієнти «Львівводоканалу» отримали змогу подавати покази лічильників, оплачувати рахунки, отримувати інформацію про нарахування та можливі технічні роботи не тільки через Особистий кабінет на порталі споживачів комунальних послуг, а й за допомогою чат-ботів у Viber та Telegram.

Варто зазначити, що передача показників через Viber-бот та Telegram-бот є одним з найбільш надійних способів, оскільки показники автоматично заносяться в базу відділу збуту ЛМКП «Львівводоканал».

Як скористатися чат-ботом?

Ви можете додати чат-бот до свого смартфону декількома способами:

1. Сканувати QR-код на відповідній картинці, що вказано нижче.

2. Перейти за відповідними посиланнями в месенджер, який встановлений у вас на комп’ютері чи в смартфоні:

3. Або знайти бота за назвою @vodokanal_lviv_bot у Telegram та Viber.

lvivvodokanal chatbot qr code

Користуйтесь новими сучасними способами передачі показань та сплачуйте комунальні послуги онлайн!