8 жовтня в Києві в першому інноваційному центрі єдиного сервісу 104.UA для споживачів газу на Хрещатику, 52 запрацювали перші термінали під брендом iPay.ua — розробка нашої компанії спеціально для 104.UA.

Завдяки цим терміналам із розвинутим функціоналом у новому клієнтському просторі 104.UA відвідувачі можуть пройти швидку ідентифікацію та самостійно скористатися будь-якою операцією із універсального та інтуїтивно зрозумілого меню: передати показання лічильника, сплатити як за газ, так і за його доставку, пройти реєстрацію в Особистому кабінеті, роздрукувати рахунки та інші документи.

«У нас були серйозні технічні вимоги щодо партнера з впровадження системи обслуговування споживачів газу, адже тут непроста специфіка – необхідно обслуговувати як сферу доставки газу, так і окремі відносини по його постачанню. Навіть банкам зі значним досвідом в торговому еквайрингу не вдалося виконати всі поставлені вимоги. Тому ми задоволені, що наш партнер, з яким ми співпрацюємо в сегменті інтернет-еквайрингу, забезпечив клієнтам доступ до наших послуг через POS-термінали», — зазначив Юрій Петрук, директор 104.UA.

«Використання передових рішень та технологій — це постійна стратегія компанії iPay.ua. Запуск з нашим партнером 104.UA оплати за допомогою POS-терміналів у центрі обслуговування клієнтів — не тільки зручний спосіб розрахунку за послуги, але й новий сегмент нашого бізнесу, де ми можемо успішно конкурувати з банками», — зазначив Олег Самбольський, керівник проектів iPay.ua.

Співпраця з 104.UA — успішний перший крок iPay.ua в галузі торгового еквайрингу. У наших подальших планах — встановлення власних POS-терміналів в торговельних мережах та інших організаціях, де відбуваються безготівкові розрахунки, по всій території України.