Люди люблять історії. Скористайтеся цим, щоб досягти успіху. Беріть приклад з японської компанії та «Соняшників» Ван Гога.

iPay.ua разом із сучасною художницею та письменницею Оксаною Тодоровою продовжує надихатися світовими шедеврами живопису. Нова розповідь у рубриці Golden Stories — про те, що правильна самопрезентація може зіграти ключову роль у вашому житті.

Золота історія №2. Як японці здобули славу завдяки картині Ван Гога

«Соняшники» — візитівка творчості Ван Гога, у символічному сенсі це його автопортрет. Картину, що була власністю Лондонської національній галереї, виставили на торги на знаменитому аукціоні «Крістіс». Торги виграла японська страхова корпорація «Ясуда», яка викупила картину за рекордні 40 мільйонів доларів. Символічно, що компанія була заснована в 1888 році, саме в рік написання картини.

Подсолнухи_Ван Гог

Компанія «Ясуда» зробила шедевр упізнаваним обличчям свого бренду. Під час святкування столітнього ювілею придбана картина була виставлена на 32-му поверсі хмарочоса корпорації в Токіо.

Компанія розповідала у медійному просторі захопливі історії про автора картини, про його життя і мрії, і це викликало неабиякий резонанс: картину «Соняшники» побачили сотні тисяч людей.

Золота порада від iPay.ua

Умійте себе презентувати. І робіть це нестандартно. Розкажіть історію, яка приверне увагу, викличе захоплення та запам’ятається надовго. У кожному з нас живе дитина, що чекає на казку. Скористайтеся цим! Нові знайомства, співбесіда на роботу, ділові переговори — успіх кожної події, де потрібно презентувати себе, залежить від вашої сміливості та креативності.

Щоп’ятниці читайте нову розповідь про світовий шедевр живопису та створюйте власну золоту колекцію історій разом з iPay.ua!

Ви могли пропустити: перша золота історія від iPay.ua про те, як картину, якою закривали дірку в стіні, придбали за 1,25 мільйона доларів.