Підсилення діджиталізації, вихід в онлайн навіть нетипових товарів, ера-онлайн освіти та інші цікаві тренди

Наше життя в 2021 стане ще простішим та більш лінивим – такий прогноз надають експерти по діджиталізації бізнесу.

Ми зібрали найцікавіші тренди, які чекають нас цього року. Читайте у статті.

Dark Store

У великих містах почне приживатися формат Dark Store. Це "магазин" без покупців, в якому збирають та віддають онлайн-замовлення або ж він пропонує доставку продуктів і товарів повсякденного вжитку протягом 15-30 хвилин. Це можливо завдяки великій кількості міні-складів в кожному районі міста, саме ці склади і називають dark store.

Вперше схожий формат з'явився в Лондоні на початку 2000-х років у вигляді «центру дистрибуції» онлайн-покупок мережі Sainsbury's. Щодо України, то можна навести приклад запуску магазину Сooker в Києі, який пропонує широкий асортимент товарів і забезпечує доставку до 30 хвилин.

Баланс між роботою вдома і в офісі

Масові переходи на віддалену роботу або глобальне повернення всіх в офіси – в минулому. Бізнес адаптується і навчиться використовувати перевагу обох моделей роботи, віднайшовши баланс.

Компанії, які зможуть поєднати віддалену роботу та роботу в офісі, будуть більш конкурентоспроможними, збережуть корпоративну культуру, навчаться контролювати рівень продуктивності і ефективності команди, зменшать витрати на оренду офісів і збільшать лояльність співробітників.

Наростити продажі зможуть виробники офісних крісел і робочих столів за рахунок нового великого сегменту домашніх офісів.

Хмарні інфраструктури

Вимушена віддалена робота значно пришвидшила темпи переходу компаній на хмарні інфраструктури. Це істотно вплинуло на зростання ринку SaaS, а IT-компанії, які пропонують різноманітність рішень для оцифровки комунікацій і бізнес-процесів в рази підвищили і підвищуватимуть свої доходи в майбутньому.

Аудіореклама і подкасти

Аудіали – важлива частина аудиторії. Люди все частіше слухають подкасти в машині, метро або під час повсякденних занять. А чого тільки варта нова аудіо-cоцмережа Clubhouse, всередині якої створюють аудіочати, до яких можуть приєднатися всі охочі.

E-commerce всього

Сьогодні нікого не здивуєш можливістю покупки меблів через інтернет-магазини або оплатою комунальних послуг онлайн, однак ще рік тому вважалося, що існують категорії, які не продаються через інтернет по ряду причин. Наприклад, в українському маркетплейсі Rozetka не замовиш свіжих круасанів на сніданок. Але в 2020 році кількість операцій в онлайні значно зросла по всьому світу, а в деяких країнах навіть подвоїлась. Тому очевидно, що 2021 рік ознаменується виходом нетипових бізнесів в онлайн і більше не існуватиме товарів, які не можна придбати в інтернеті.

Маркетинг в месенджерах

Одне з завдань діджитал-маркетингу – зробити комунікацію між споживачами і брендом максимально простою, доступною та зручною. Важливим інструментом для цього залишаються месенджери, які дозволяють компаніям знаходити клієнтів, бути з ними на зв'язку, інформувати про новинки та акції, отримувати відгук. WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger поступово перетворюються з додатків для спілкування з друзями в канали зв'язку між брендами і аудиторією, і цим варто скористатися в 2021 році.

Ера онлайн-освіти

Це одна з небагатьох категорій, яка отримала користь від локдауну. Згідно з даними Google Trends, зацікавленість сервісом Coursera виросла аж на третину.

Змін зазнала і класична освіта: Zoom освоїли не тільки офісні співробітники, але і вчителі з учнями. В результаті багато хто почав замислюватися про дистанційне навчання на постійній основі, адже в сучасному глобальному інформаційному світі немає меж.

Вам може бути цікаво: Інноваційні платіжні інструменти для бізнесу