Терміново потрібно здійснити платіж чи переказ, і ви наче зробили все правильно, але щось пішло не так? Не засмучуйтесь, а для початку ознайомтесь з 5-ма можливими проблемами відхиленого платежу та варіантами їх вирішення.

Ліміт на інтернет-платежі

Цілком можливо, що на вашій карті встановлений ліміт на здійснення покупок чи платежів в інтернеті. І навіть, якщо ви впевнені, що ніяких обмежень самостійно не встановлювали, це міг зробити і сам банк при видачі картки для уникнення можливих шахрайський операцій. Щоб переконатись, зателефонуйте в службу підтримки та відрегулюйте суму ліміту або за потреби відключіть його.

Картка не підтримує платежі в інтернеті

Перевірте чи не намагаєтесь ви здійснити оплату платіжною карткою, яка не призначена для здійснення платежів в мережі. Якщо у вас «зарплатна» картка, пенсійна, накопичувальна – за допомогою них ви можете знімати гроші в банку і в банкоматі, оплачувати покупки в фізичних магазинах, поповнювати рахунки мобільних телефонів, оплачувати комунальні послуги і здійснювати цілий ряд платежів, але тільки в режимі офлайн. Для онлайн оплат рекомендуємо оформити кредитну або дебетову платіжну картку в будь-якому банку.

Недостатньо коштів на картці

Якщо ви не знаєте точного залишку грошових коштів на своїй картці, причина відхилення платежу може бути проста – недостатньо коштів на рахунку. Перевірте свій баланс та поповніть картку, якщо коштів для здійснення платежу не вистачає.

В картки закінчився строк дії

Кожна платіжна картка має обмежений строк дії та повинна бути перевипущена після його закінчення. В іншому випадку вона перестає бути дійсною. Перевірити строк дії своєї картки просто – дата його закінчення вказана на лицьовій стороні картки.

Неправильно введені дані

Уважно перевіряйте всі дані картки при їх введенні (номер, термін дії, CVV-код) при оплаті. Дуже часто в стані поспіху ви можете випадково натиснути не ту цифру, або недогледіти її через те, що цифри на картці затерті – і в результаті платіж не проходить і залишає гіркий осад на «душі».

Щоб такого точно не трапилося, рекомендуємо зареєструватися в Особистому кабінеті iPay.ua. Ви можете підключити до нього платіжну картку і використовувати її надалі без введення даних.

Сподіваємось, ваші проблеми зі здійсненням оплати вирішаться якнайшвидше! Якщо жоден із вищенаведених методів не спрацьовує, звертайтесь в службу підтримки iPay.ua – наші менеджери допоможуть з розв’язанням проблеми.

Телефони служби підтримки:

0 800 60 11 60

044 502 50 75